Exhibition „mass movements“ Galerie Mark Müller, Zürich 2022

Chamerstock, 9. März 2022
Tagebuch Nr. 72, Glarus, 8.3.2022
foto credits: Conradin Cathomen, Zürich
foto credits: Conradin Cathomen, Zürich
foto credits: Conradin Cathomen, Zürich
Wall drawing „Abzeichnung“ Oilpainting Nr. 493, foto credits: Conradin Cathomen, Zürich
Oil painting No. 454 with a sculpture by Heinz Brelow, foto credits: Conradin Cathomen, Zürich

„Feeling horizon line, drawing forest“, from Diary No. 68

Morning atmosphere on the Gemsistockwand, 29.6.2021
Rüti, 24.6.2021.
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints
Perambulation no. 135, Fisetengrat, in Griess, Urnerboden from 1451 digiprints

„Unterbrechung nach Innen“, aus Tagebuch Nr. 67.

Nordhang des Kammerstockes ob Linthal.
Rüti, 14.4.2021.
Continuity Transpassing, Shedhalle Zürich, 9.4. – 6.6.2021.
BETEILIGTE KÜNSTLER*INNEN
aLivfeForms (fed and cared for by JP Raether), Denise Ferreira da Silva, Enad Marouf, The Otolith Group, Lea Porsager, Patrick Rohner, Riikka Tauriainen, Zheng Maler und Tiffany Sia.
Kuratiert von Lucie Tuma.

„Verstehen“, aus Tagebuch Nr. 67

Die ersten Sonnenstrahlen am Gemsistock.
Rüti, 23.3.2021.
Beendete Arbeit Nr. 493, 23.11.2016 – 23.3.2021, Öl auf Sperrholzplatte, 115 x 180 cm.
Abzeichnen von Nr. 493 im Masstab 1:6 mit Tuschstift 0.003 mm.
Abzeichnung Nr. 493, 25.10.2020 – 20.3.2021, Tuschstift auf Papier, 24.3 x 32.5 cm.
Runsenlandschaft am Chilchenstock.